Vezbe za butine

Tags: vezbe, fitnes, butine, mrsavljenje

Vežbe za butine

Ove vežbe pomažu  da dobijete lepo oblikovane butine ali i skladne  noge kukove i zadnjicu. 

 Bočno podizanje nogu 

Adekvatna vežba  za otklanjanje masnih jastučića, tzv. ”jahaćih pantalonica« na spoljašnjim delovima butina. U ležećem položaju sa ispruženom rukom se  ispruže noge i podigniže se  gornja noga  naviše uvek  ispružena. Radi se po nozi 15 do 20  ponavljanja u 4 serije.

Pregibanje nogu ka ledjima

Za ovu vežbu koja trenira posebno zadnji deo butine kao i muskulaturu listova,lezite na stomak na ravnu klupu ili dve spojene stolice ako tenirate kod kuće.U teretani možete postići mnogo bolje rezultate na kurl mašini.Stavite noge da vise ili ako trenirate na kurl mašini ispod prečke.Sada savijte potkolenice na gore dok noge ne naprave prav ugao.Ali pazite da vam zadnjica ne ide u vis,ostanite da ležite ravno na stomaku!Vratite se u početni položaj ,dakle,ispružite noge.Radite 15 ponavljanja 3 do 5 serija.

Čučnjevi 

Ovu vežbu možete raditi sa ili bez tega. Deluje na pre svega  na mišiće  butina i zadnjice.Potrebno je da gornji deo tela ostane uspravan,odnosno ne sme se naginjati napred.Mišićima butina se podiže telo na  gore u početni položaj,,uz ponovnu napomenu da leđa ne budu povijena..

Radite 4 do 5 serija po 20 ponavljanja.

Vežbe nogu  na kurl mašini 

Ovo je vežba  prednje i zadnje muskulature butina .Potrebno je sesti tako da  ivica klupe bude pozadi kolena. Stopala se postavljaju  iza poluge, .Laktovi se  oslone, tako da gornji deo tela da bude vertikalan, i potkolenicama se  podiže sprava prema napred dok dok  butine sa potkolenicama ne budu u vodoravnoj liniji. Obično se rade  3 serije po 20 ponavljanja.