Dijeta sa dvopekom

Dvopek-dijeta

Ova dijeta je zdrava jer obiluje voćem, povrćem i integralnim žitaricama koji su izvor vitamina i minerala, a pogodna je i za vegetarijance.

Ova dijeta namenjena je onima koji ne jedu meso, a hteli bi se rešiti nekoliko suvišnih kilograma. Ovakav način ishrane bazira se na voću i povrću ,ali i velikom udelu vlaknastih nutricijenata.

VAŽNO je pravilno kombinovati hranu jer time se ubrzava probava e, a to je osnovni uslov za uspešno mršavljenje. Krompir se uvek jede s drugim vrstama povrća, kuvanim ili svežim.

Voće nikad ne treba jesti istovremeno sa drugom hranom . Obvezno ga jedite na prazan želudac. Tokom nedelje jedite različite vrste povrća, kako bi dobili sve potrbne vitamine. Mleko nikad ne jedite sa drugom hranom, vec kao poseban obrok jer će se tako lakše variti u gastrointerstinalnom traktu.

DORUČAK

Velika čaša voćnog soka. Preporučuje se sok od ananasa ili grejpa jer oni pospešuju topljenje masnih naslaga. 

DO 12 SATI

Dopušteno je samo sveže voće. Tokom dijete svakako .

Umesto hleba, jedite integralni tost ili dvopek.

MEĐUOBROK

Sveža zelena salata začinjena limunovim sokom, razno sveže povrće, tost od integralnog brašna ili supa od povrća. 

RUČAK

Sok od svežeg povrća, kuvani krompir, kuvani pirinac. Uz povrće se može pojesti manja količina posnog i neslaniog sira. 

VEČERA

Mešana salata od svežeg povrća. Izbegavajte začinjene salate. Ako želite začiniti, neka to bude s maslinovim uljem.

Pojedine dijete kao formule za mršavljenje mogu biti  štetne za organizam. Nije preporučljivo korišćenje  dijeta bez prethodne konsultacije sa lekarom. Dijete prenosimo sa najboljom namerom ali ne mozemo odgovarati za eventualni neuspeh , moguću štetnost na organizam i druge posledice koje njena primena može izazvati. Primena ovih dijeta bez konsultacije sa strucnjakom je na vlastitu odgovornost.