Danska dijeta

Tags: dijeta, Danska

DANSKA DIJETA

Od početka ove godine kod nas je danska dijeta sve popularnija, a u svetu je poznata već godinama pre svega pod nazivima Kopenhagen dijeta ili dijeta danske kraljevske bolnice.Ovo je veoma stroga i vrlo efikasna dijeta koja traje 13 dana.

Tvrdi se da pomaže da se promeni metabolizam pa su rezultati dugoročni, za razliku od drugih dijeta za mršavljenje posle kojih uglavnom dolazi do takozvanog jo jo efekta i vraćanja na staru težinu.
Ako se opredelite za dansku dijetu možete izgubiti od 4 do 8 kg nedeljno.Neki pojedinci mogu izgubiti čak 15 kg od početka do kraja dijete.

Danska dijeta je idealna za brzo skidanje nekoliko kilograma ali za dugoročne rezultate i promenu metabolizma savetuje se da se ostane na dijeti svih 13 dana. Ako pratite uputstva, videćete da je prilično lako i vaš rezultat će biti vidljiv već u roku od nekoliko dana.Bilo kakve promene i odstupanja od plana će promeniti konačan ishod , i sigurno umanjiti vaše rezultate u skidanju kilograma.

8 osnovnih pravila za sprovodjenje danske dijete

1. Držite se jelovnika.Nemojte da pravite nikakve promene, da bi sve imali na dohvat ruke obezbedite potrebne namirnice nekoliko dana ranije.

2. Zapamtite da danska dijeta mora da traje 13 dana .

3. Dnevni unos kalorija mora da bude između 900 i 1200 kalorija.

4. Jedite 3 obroka dnevno .

5. Nemojte da uzimate užinu iako je mnoge druge dijete preporučuju.Takodje zaboravite na bilo kakve grickalice i slatkiše.

6. Pijte 2 litra vode svaki dan.Strogo je zabranjena konzumacija alkohola i gaziranih pića.

7. Jedite minimalne količine soli .

8. Da ne bi narušili zdravlje neophodno je svakodnevno uzimati neku vrstu vitaminskih dodataka zbog mogućeg nedostatka.

Danska dijeta jelovnik

Dan 1 i 8
  
Doručak: 1 šolja kafe i 1 kašičica šećera .
      
Ručak: 2 kuvana jaja, baren spanać 100 g, 1 paradajz .
     
Večera: 1 veliki odrezak 150 g, salata sa uljem i limunom.
       
Dan 2 i 9
   
Doručak: 1 šolja kafe i šećer 1 kocka.
        
Ručak: 1 parče šunke, 2 - 3 šolje prirodnog jogurta.

Večera: 1 veliki odrezak 150 g ,salata sa uljem i limunom.
      
Dan 3 i 10
 
Doručak: 1 šolja kafe, 1 kocka šećera i 1 komad tost integralnog hleba.
     
Ručak: Kuvani spanać, 1 sveža voćka i 1 paradajz.
      
Večera: 1 parče šunke 150 g, 2 kuvana jaja, zelena salata sa uljem i limunom.
      
Dan 4 i 11
   
Doručak: 1 šolja kafe , 1 kašičica šećera .
        
Ručak: 150 g strugane šargarepe, 1 kuvano jaje i kravlji sir 100 g.
  
Večera: Voćna salata 100 g , 2-3 čaše prirodnog jogurta .
      
Dan 5 i 12
   
Doručak: velika šargarepa sa limunom .
      
Ručak: veliko parče ribe.
    
Večera: 1 biftek 200 g, zelena salata i brokoli.
     
Dan 6 i 13
    
Doručak: 1 šolja crne kafe, 1 kašičica šećera.
        
Ručak: 150 g kuvane piletine, zelena salata sa maslinovim uljem i limunom 150 g .
      
Večera : 2 tvrdo kuvana jaja, 1 velika šargarepa.
     
Dan 7

Doručak: 1 šolja čaja ili kafe bez šećera.
       
Ručak: 1 litar djusa od sveže cedjenog citrusnog voća narandža,grejp, limun.

Večera: komad mesa na žaru 150 g.