Cokoladna dijeta

Tags: dijeta, mrsavljenje, cokolada

Iako sadrži testenine i kokice, ova dijeta brzo topi masne naslage. ,ali ne sme se drzati više od nekoliko dana jer isključuje previše namernica.

Čokoladna dijeta vrlo je privlačna jer sadrži za mnoge omiljen slatkiš ali i testenine i kokice. Njen tvorac Lenny Neiman tvrdi da čokolada podstiče metabolizam

Namernice koje ne treba koristiti:

alkoholna pića, kuhinjska so, šećer, ulja, masno voće (avokado, masline, kokos), visokokalorično voće (grožđe, smokve), pržena hrana, mlečni proizvodi, crveno meso, orašasti plodovi i semenke, chips, brza hrana, slatkiši, , gazirana pića.

Doručak - kokice, voće

Ručak - salata, salata od testenine, špagete

Popodnevni međuobrok - kokice, seckano povrće, voćni sladoled.

Večera - testenina od celovitog brašna s povrćem, salata, povrće kuvano na pari

Tokom celog dana treba piti mineralnu ili običnu vodu koja će ubrzati mršavljenje i lučenje toksina,naravno i konzumirati cokoladu.

Pojedine dijete kao formule za mršavljenje mogu biti  štetne za organizam. Nije preporučljivo korišćenje  dijeta bez prethodne konsultacije sa lekarom. Dijete prenosimo sa najboljom namerom ali ne mozemo odgovarati za eventualni neuspeh , moguću štetnost na organizam i druge posledice koje njena primena može izazvati. Primena ovih dijeta bez konsultacije sa strucnjakom je na vlastitu odgovornost.