ABS Dijeta

Tags: dijeta, mrsavljenje, vezbe

Abs dijeta

Abs dijeta traje šest nedelja, a kombinuje ishranu i intezivno vezbanje. Ona je usmerena na snagu, izgradnju mišića kroz trening, aerobik vežbe i dijetalni balans belančevina, ugljenohidrata i masti.

Vezbe potpomazu sagorevanje viška masnoća, ali time nije moguće delovati na specifična područja masti, sto se dopunjuje dijetom Dijeta i vezbe pomazu eliminisanje viska masnoca iz svih. delova tela. Abs ishrana je dizajnirana tako da osigura potrebne vitamine, minerale, ali i da podstakne izgradnju mišića koji pomažu ubrzavanje procesa.

 Postoji nekoliko općih principa u ishrani. To su: jedite šest obroka dnevno, pijte vodu redovno, ne brojite kalorije i koncentrisite se na dijetu. Snažno se preporucuje jesti šest obroka dnevno, jer pomaže da se zadrži ono što istraživači zovu energetski balans.

Namirnice koje se konzumiraju su:

bademi i drugi oraščići
grasak
zeleno povrće
nemasni mlečni proizvodi
zobene pahuljice
jaja
nemasno meso
maslinovo ulje

Vežba

Adekvatne vežbe su podjednako važne kao i dobra ishrana u Abs prehrani. Ona uključuje trening  tri puta nedeljno, trbušne vežbe dva do tri dana u sedmici, i izbornu aerobik vežbu dva do tri puta nedeljno.

VAŠ TRANSFORMA NUTRICIONISTA

Pojedine dijete kao formule za mršavljenje mogu biti  štetne za organizam. Nije preporučljivo korišćenje  dijeta bez prethodne konsultacije sa lekarom. Dijete prenosimo sa najboljom namerom ali ne mozemo odgovarati za eventualni neuspeh , moguću štetnost na organizam i druge posledice koje njena primena može izazvati. Primena ovih dijeta bez konsultacije sa strucnjakom je na vlastitu odgovornost.